Sprzedaj zapachem

Aktualnie reklama może być realizowany na wiele różnorakich możliwości, niemniej jednak część osób zapomina o tym, jak ważne są zapachy w zwiększaniu dystrybucji i zapotrzebowania na dokładnie sprecyzowane produkty. Marketing zapachowy jest takim działem marketingu, w którym wykorzystywane są zapachy. Właściwie każdy bodziec działa na człowieka w konkretny sposób.

Dzięki wszystkim osobom bodźcowi człowiek podejmuje jakieś działania albo zaniecha jakichś działań Zapach może zarówno skłaniać do zakupu, jak i może również sprawiać, że nie będziemy chcieli dokonać zakupów. Wszystko zależy tutaj od tego, jakie zapachy zostaną zastosowane w dokładnie określonej przestrzeni handlowej. Aromatyzacja sklepów i przestrzeni handlowych sprawia, że klienci zdecydowanie częściej wykonują zakupy. W wielu sytuacjach zdarza się również tak, że wartości zakupów jest też wyższa. Klienci pod wpływem konkretnym zapachów podejmują dokładnie określone działania i działania te w bardzo wielu sytuacjach zmierzają do tego, gdy kupić więcej produktów albo usług. Dzisiaj wiemy perfekcyjnie, że aromamarketing rozwija się bardzo dynamicznie i sporo osób nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, że jest pod wpływem takiego marketingu. Osoby te nie rozumieją, że zastosowanie zapachu jest w stanie wykreować w nich potrzebę posiadania konkretnych produktów lub usług lub sprawić, że nie będą ich potrzebować. Wszystko, to realizowane jest na poziomie podświadomym, bo tak właśnie działają zapachy. Zapachy mogą przywodzić na myśl miłe doznania i zdarzenia, przez co mogą skłaniać do wykonania zakupu lub większych zakupów.
Więcej informacji: dyfuzory zapachowe.

1 Comment on Sprzedaj zapachem

  1. Ciekawie przygotowany artykuł, który jest niesamowicie przydatny. Gratuluję pomysłu.

Leave a comment